Som ett barn på julafton!

Idag spritter det i min kropp. Det känns som att det vore dan före dopparedan ni vet?
Helt prillig. Jag är helt enkelt som ett litet barn på julafton i väntan på alla julklappar.
Men i själva verket är det ju så för mig. Jag väntar på min egen julklapp - några veckor för tidigt!

2007 blev min Drottning utdömd. Vi tog ett föl på henne, och jag hade ingen ridhäst.
Jag fick låna häst till Lag SM (Tack Jennifer) och hade jättekul.
Tiden gick och jag hade ingen ridhäst..
På hösten fick jag frågan att träna en häst som innan hade stått på Karlsro på töltsättning. En stor val på 5 år.
Det är f ö tävla på istölten!

hösten 2008 köpte jag min lilla hingst som senare kastrerades. Efter en lång väntan blev han inriden men hade
dock inte det jag sökte i ridegenskaper.
I somras sålde jag honom för att kunna köpa mig min drömhäst;  Kvistur från Karlsro!
Han stog i hagen en dag, vacker som ingen annan. Han var då hingst, men kastrerades snabbt.
Kvistur var skygg när jag köpte honom och har nu blivit världens underbaraste varelse.
Han är trygg och litar på allt man gör med honom.
I okt åkte han på inridning och skulle vara där i 2 månader.
Som ni förstår har det tiden nu gått och IMORGON KOMMER HAN ÄNTLIGEN HEEEEEM!!!
Det spritter i hela mig!
Jag har inte haft EGEN ridhäst hemma (om man bortser från Gloi som kom hem från inridning och bara vilade) sedan 2007!!!!

Im so Happy! Nu ska vi ut i kylan - men först; äta frukost!



Föresten! Vet ni vad  jag mer längtar till?
Valpträff med alla 10 valpar från Goliats kull!
Det ska bli sååå spännande. Dom såg ju inte precis likadana ut =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0