Globen

Suck! nu hade jag skrivit ett inlägg som bara försvann. Poff sa det, så var det borta.

Hm jaja, Igår var det iallafall Globen. Lika roligt varje år. Eftersom att jag och mamma var sjuka
så fick det bli hjemmegång tidigare än planerat. cirkus 1½h. Annexet tog kort sagt musten ur oss båda två.
Det var lika packat som i en sillburk. 20 pers ut - 20 pers in!

Hur som haver så var ju Michis & hennes bästa vän "Kamelen" helt klart bäst. Jag satt ju och tittade i tisdags när dom gjorde sina första träningar. OJOJOJ vilken skillnad det var. Så duktiga var dom alla fantastiskt vackra islänningarna.

Vad köpte jag då? Inte alls så som planerat, men nästan :)

Schabrak från Sjöhagen. Vanligt "tråkigt" bara :-)



  

Das lovley tyglar :-) Top Reiter. Heeeeelt underbara!!



  

Pannband - wonderful!!



  

Lädergrimma - Sån som jag hade till Drottning :) Dock ej Gravyr, hittade ingen sån!



  

:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0