Idag är det fredag wiho

Nu regnar snön bort. DYSTERT!
Satte på mig dunvästen och gick ut med goliat.
Ut kom jag och det REGNAR. kändes inte jättekul att förstöra
västen, så han gjorde de han skulle sen gick vi in ;)

Imorgon ska vi åka till Bärby igen för att hälsa på mitt älskade ALLT. Kvistur :-)
Världens finaste häst!
På vägen ska vi hämta upp en uppsättning vinterdäck, då mina är heeelt utslitna.
Premiärturen med bajsbilen igår var underbar, förutom att ratten skakar lite pga däcken :P

Tur att vi lyckades införskaffa ett gäng ipreen igår, min mage mår INTE bra idag.


& Nu har jag äntligen bytt försäkring på pållen. Sveland fick det bli!
Fast självrisk och betydligt billigare än Agria, sweeeet!
Nu återstår bara en veterinärbesiktning =) hm

Lite bilder på Kvistur, liiiiite förändring va?


























I våras, en skyyygg kvistur :-) Kolla in näsborrarna ba!!




Konstig vinkel

Min fina pärla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0