Snö snö snö

Det är faktist påväg in med två videosar till! :)
Och en hel drös med bilder. Igår när jag kom hem från Globen (berättar mer om det snart) så
hittade jag ett litet gosedjur i form av en fågel? på golvet. dock så såg det ut som att ankan hade
gått en rejäääl bantningskur i form av typ anorexia. Men lugn lugn. Goliat har bara plockat bort benen på fågeln
och sedan matat ut innehållet. Han var säkert snyggare smal! Enligt mig aaaldeles FÖR smal! =)

På eftermiddagen skulle vi dammsuga (duktigt va?). Helt plötsligt försvann Goliat.
Leta och leta. Tillsluuut fann vi honom läääääääängst in i klädkammaren som vi av misstag lämnat öppen.
Där inne satt han bakom all bråte och var lite lätt rädd för den anfallande snabeldraken.

Idag har jag och mamma bakat lussebullar. Vi har liksom taggat till Globen. På lördag är det dax.
Jag behöver mycket, men har bestämt mig för att försöööka få med så lite som möjligt med mig hem.
Billigt vore bra också.
- Lädergrimma med gravyr (heter det så?)
- Brodyr på mitt fleecetäcke = "Therese Flodin" - "Kvistur från Karlsro"
- Ett fint pannband till tränset
- Sköna tyglar
- Vojlock
Det bästa med Globen detta år är att jag får träffa Michis. Henne var jag f ö hos från tis till igår.
Jag var med och tittade på träningen till kamelshowen.
Michis eller Michaela som hon egentligen heter är min bästa bästa och åter bästa vän.
Hon är den bästa vän man kan ha. ♥

Jag kommer att lägga in dom roliga bilderna från fågeln och dammsugningen nu. Dom få komma i ett nytt inlägg aldeles strax :)

Föresten!!!! Om exakt en(1!!!!!!) vecka kommer Kvistur hem. Kan ni förstå?? Jag köpte honom i Juni och har sedan dess
haft en helt oridbar häst. Långt innan det ockå förstås, men just Kvistur. Nu kan jag rida på honom. Helt otroooligt!
Som jag längtar! Mitt älskade hjärta, min vackraste stjärna!! ♥



Nu ska jag gå och lägga mig, men först ett bild-inlägg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0