Magen är igång

ja magen är igång för fullt och han slukar mat. ÄNTLIGEN =)

Haha första gången jag duschade här hemma så satt goliat och pep som en liten mus.
nästa gång kom han inspringandes lite försiktigt och ville se vart jag var..
Idag kom han inspringandes och började leka med vattnet, drack från strålarna som kom och
blev totalt plaskvåt.  HAHA.
Jag la en handduk runtom honom för att han inte skulle blöta ner hela altet när hemma.
han tar tag i handduken med munnen och går iväg, fortsatt med den inlindad om sig..
HAHA attans att jag inte hann ta kort. gaaaaaaaaaaaaaaaaaalet söt!


Sol ute, då blir man glad.

Föresten så har jag MASSA bilder från när vi busade i löven tidigare i veckan med min tvillingbror :-)
Helt galen var han, jättesöta kort. Kommer senare :-)

Ha en bra dag // Therese


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0