jag visste det!

Jag visste att ingenting skulle bli bättre. Snarare sämre!

Jag vill ha ett nytt jobb nu nu nu och nu, helst igår.


Idag red jag iallafall igen. En mysig vår-tur. Kvistis fick trava idag. Vi travade en ganska
så lång sträcka, vände på den vägen och så travade vi tillbakavägen också. Stabil takt i form
och bra tryck. Riktigt häftig. Saktade av och började tölta. I en lite lätt nerförslutning var han SÅÅÅÅ fin.
helt lös och bara gick. i form och benen gick dom å! Travade igen för att sedan komma till ännu
en liten sluttning. Där tryckte jag på honom lite, så i ökad trav for vi fram, i form. JÄKLAR vad han gick!!!
Tokflott! Töltade lite kort efter det också. Det börjar verkligen ta fart.
Det är så roligt att det börjar ge resultat! Mjuk och smidig som en liten gummiboll.
Snart blir det fotning igen.. Men det går alltid lika dåligt för mig när jag fotar, så det kanske är lika bra
att inte görat haha!

Igår träffade åkte vi ju till Jälla, utanför Uppsala för att träffa Goliats syster och mamma.
Hundarna tyckte det var jättekul att ses. Kiara var dock lite rädd för Goli i början.
Haha han är ju som sagt lite hyper och galen. Men sen blev dom galna båda två :)
Hon var vääldigt mycket mindre än goliat, och sjukt sööt :D
Mamma Sasha var lika vacker som vi mindes henne! Tog jättemycket bilder så här kommer ett smakprov :)







Imorgon är jag hursomhelst ledig och ska därmed rida igen. Men först träffa Simone en stund och busa
med voffsarna och gå en sväng.

Kan jag få bli frisk någon gång?

PS. Jag tycker om Mr Big fast han var elak idag. Min föralltid bästa stor!! ♥
Han är som en storebror för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0