SOLIG DAG!

Solig helg!
I lördags åkte vi till Loka Brunn och var där till söndag. Peters mamma
fyllde 50år! Halvvägs till 100 ;)
Riktigt mysigt ställe med sjukt fin/god mat och helt enormt mysigt!
Vi badade och körde lite vattengympa. Efter det slocknade jag i min solstol
vid poolen till plingplongmusik (luuuuugn musik).

Imorse vaknade jag av att solen sken in i rummet.
Upp och hoppa, SOLEN LÖS JU!

Vi åkte och åt årets första mjukglass, GOTTI!!!!
Sen åkte vi till stallet. Älskade stallet.
Jag, Cassi och Mika red ut en tur. Vi tänkte ju att turen skulle bli ca 30-40 min,
men istället blev den ca 2 timmar. WOoooops! Vi red i linne och t-shirt, heeeeelt
galet varmt ute. UNDERBART!
Kvistur fick kompisar på turen för första gången på lääääänge, lite glad han blev över
det iaf :) Sen var han bara pigg och stum!

Efter stallet åkte vi raka vägen till farmor som idag fyller hela 85 jordsnurr.

Därefter åkte jag och köpte SUBWAY, Kan det blir bättre?????
Jag åkte till Martina för att umgås lite, dit kom även Malin som vi inte
träffat på eeeeeeeevigheter. SKOJHOJ!

Nu har jag tittat på NÄSTSISTA avsnittet av ponnyakuten. Hur ska jag klara mig efter det?
Jag ÄLSKAR JU PONNYAKUTEN!!!! haha

Jaja hur som helst, nu förgyller jag min kväll med SAMSON - ALICE.
Världens genom tidernas bästa låt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0