vatten eller juice?

Vatten! Mums. Men kanske lite juice också haha!

Idag har jag varit ledig, likaså imorgon. Vaknade imorse tidigt av
att jag hör Goliat spy. 5 (FEM)!!!! GÅNGER spydde han!!
Han slickade på en mus igår. Jag har ingen aning!

Sadelproblemet börjar kännas stort nu. Jag är på den stora sadeljakten!
Kvistur är iaf duktig och idag gick vänster varvs longering kanonbra.
Höger däremot är kajko, men det kommer. Ett varv i taget?

Skritten för hand är GRYM! Idag var tölten gudomlig också. Han drog på tempo utan att
lägga sig på framdelen, dvs kom upp med dom där små frambenen. Mycket duktig kille.
Helt klockren. Oj vad jag längtar tills han verkligen orkar längre sträckor med tölt.
Tog även en kort galopp och där klarar han av som galoppserpentiner!? Lite överkurs va?
men han verkar inte tycka det är nå svårt/jobbigt alls :-) Traven var också bättre idag.
Mysig ridtur helt enkelt, förutom att jag fick sadla om typ 5 ggr! inte roligt..

På söndag ska vi hälsa på Goliats syster Kiara :-) Dom ska få busa busa busa!
Jag längtar faktist!

HJÄLP!!! Hur söta var dom inte???? jag döööööör!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0