Med sorg i hjärtat. Vila i frid älskade farmor!

Dethär inlägget blir inget kul besked/inlägg.
Först och främst vill jag bara säga att du är väldigt saknad redan.

Jag kan inte förstå, du är inte längre med oss. Du är på andra sidan! På fel sida..

Pappa blev uppringd av hennes grannar imorse, och fastställde allt då.
Dock lät han mig och Elle jobba klart och tog beskedet när vi slutat..

Att höra sin pappa säga; Du har ingen farmor längre, hon sover nu...
det var nog det värsta jag hört från min pappa...
Hans älskade mamma..Hon låg där så fridfullt.. nedanför sängen!
Hon sov där, sov så fridfullt. Hon har inte längre ont, hon behövde inte längre se dåligt,
inte vara yr. Inte heller gå och fundera på om gräsmattan skulle bli klippt, eller när
pappa skulle åka till kyrkogården - till farfar!
Nu får ni dela grav tillsammans. Det var ju det du ville.. Men jag kan ändå inte förstå.
Du var/är ju min farmor.. Farmorn som jag alltid rymde till när jag hade tråkigt hemma.
Farmorn som alltid lekte med mig, som gav mig glass och mina favoritmuffinsar.

Förmodligen fick hon en propp igen....

å nu orkar ja inte skriva mer.. fortsätter en annan gång...
FAAAAN, farmor :'(


syskonen flodin m farmor ♥


Peppe jag och farmor


Farmor och pappa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0