Nu har jag varit dålig

ja nu har jag varit dålig på att uppdatera vad som hänt igen..

Jag kan erkänna att det faktist inte hänt sådär jättemycket.

eller jo, fast jo.. I helgen var vi till Frötuna hos Martin och Anna på Saluhästvisning..
Där hittade jag två st fiiina unghingstar e Godi. å Godi e ju fin... hans bebisar med :)

Igår var jag på träning för fina Cissi. Mycket nyttigt..
Jag hade nog tappat motivationen lite, fastnat i detdär ekorrehjulet..
Men nu är vi på rull igen.. Kvistur glömmer ofta dedär högra bakbenet..
Han börjar kännas lite halv såsig, så jag rider i två veckor till och sen ställer jag av honom
för 1½ månads vila. Det är han verkligen värd..

Cissi gillade Kvistur igår. Han hade blivit MYCKET stabilare än sist,
orkade dock inte tölta riktigt på volt, eftersom att jag aldrig rider i paddocken nu..
Vi red öppna i tölt och där släppte han  massor. superduperskoj.
trav och galopp var han rätt lat o tråkig i, spec galoppen. kändes riktigt masig..
Därför känns de extra bra med en vila :D
Ute är han dock fortfarande superskoj o rida.

på onsdag ska jag köra lite uteritt o ha skoj, sedan torsdag in i paddocken och träna sidvärtes i ca 10 min,
sen avsluta :-)







Nu dröömmer Goliat. Söthund :D han ligger och flämtar och gnäller o skäller i sömnen ;)


Kommentarer
Linda

Han är fin pållen din, vilket fint hull:D Åh det är så svårt att hålla min hästs hull, hon lyckas alltid få en kalaskula grrr..



Sv: Hmm inga tränare jag kände till :) Jag känner inte till så många, mest de här uppe där jag bor..

2011-08-23 @ 15:53:48
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0