Vilken dag!!!

vaknade sent!!! vilket man ju faktist får göra när man jobbar stängning (start 16,30).

Åt lite frukost och åkte därefter till Martina. Eller rättare sagt Andreas.
Andreas, Anders och Martinas Lovenest! haha :) Vi käkade lunch och pratade skit,
samt fixade mitt CV. Mycket duktigt, och inte en dag för tidigt! :-)
Tack världens bästa Martina för hjälpen :-) Jeg er glad i deg! hihi


Därefter åkte vi till stallet och tog in kvistur. Dessutom hann vi med att mysa en gnutta.

Mamma har pratat med Eyvi om Disa som är där på inridning. Hon sköter sig exemplariskt och
han gillar henne. Hon rör sig smidigt och bra trots att hon är så tjock.
Kommer bli en fin häst säger han. Inget trippig utan jobbar igenom sig..SÅ JÄVLA KUL :D
NU längtar jag tills Disen kommer hem :D
Kul att våran egna uppfödning blev fin :D Trevlig säger han också om henne. Tror jag får
ändra syn på min lilla dam helt enkelt :):):):):):):)
Mamma Drottning var faktist en fin häst. Hon hade ryttare på sig som både Stian Pedersen och Piet Hoyos :)
Det ni. Piet gillade hennes pass skarpt. Mycket bra sa han om den. Oviktad och helt otränad :)


På jobbet så hade vi tooooooooookmycket. Eller egentligen inte jäääääääääättemycket, men nästan.
Kampanjosten tog slut så jag fick hoppa in i bilen och köra iväg till 3an för att hämta. Påväg tillbaka
så tyckte någon K Ä R R I N G att hon skulle byta till min fil, bara det att hon TVÄRGLÖMDE att titta innan
hon bytte fil, utan bara kastade sig ut.. och vem var där?? JO JAG!!! ÄCKLIGA FITTKÄRRING (ursäkta ordvalet).
Jag fick minsann besanna att både TVÄRBROMS och TUUTA fungerade aldeles utmärkt! Tutan nog bäst!!
Jag tror det var en millimeter från att vi smällde. Jag HATAR IDIOTEr I TRAFIKEN!!
Sista timmarna på jobbet var dock lugna,sköööönt!!

Jaja nu måste jag sova. Imorgonbitti bär det av först till stallet och Kvist och sen Sleipnir KM på löten.
Därefter jobbar jag ju igen.. puh!

På tisdag åker vi till Disa :-D Disifisi!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0