godis-dag

Ja, idag skulle ju vara våran godis-ätar-dag. Min o märtas
Och tro mig, det blev det - liiite för mycket! :D
Typ 1 kg godis var, och sen massa annat smått och gott. (fläskmat)
Men vadtusan det är ju bara jul en gång om året!
Tessan=Julgris

Föresten är jag enormt impad över hur många läsare som tittar in varje
dag. Många unika och några riktiga "stalkers". Trevligt :)
Kul att se statistiken 25 unika och 50 totalt!
Ska försöka få upp några nya ridbilder snart också.


Imorn bitti åker vi till stallet för att rida. Ja, heeelt rätt - RIDA!
Äntligen! Hej mitt vinterland, liksom :-)

Kanske löslongera Disa också, plutten!


Hejhopp alla glada :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0