Julafton

Jag gav Kvistur något riktigt bra i julklapp.
Nämligen så rakade jag honom på nytt. Samma klippning som sist.
SHIT vad ULL som vuxit ut sen jag klippte han i september.

Rakmaskinen gav nästan upp :) Jag också!
Kunde nog inte fått en mycket bättre julklapp, med tanke på att det var 8 plusgrader igår
och 4 idag.

Efter klippningen så skickade jag in honom i paddocken en sväng, så att han fick springa
bort lite energi. Och minst sagt. Galning :) Både han och hunden hade superskoj.
Massvis med hopp och skutt och energin bara sprudla. Samtidigt som goliat sprang runt runt
och bara skällde som en tok :D










Sen skulle jag ge en knäckebrödsskiva till honom. HAHA.
Ja, om såna kunde bitas..
Det trodde iallafall kvistur. Han var livrädd för brödet!
Eftersom att Youtube fortfarande strejkar för mig så kommer det bara ett par bilder
ur filmklippet;
  
  

Efter att jag vänt ryggen till och gått, så började Kvistur förstå vad detta var förnågot.
För när mamma senare kom in i hagen så gick han efter henne som en liten svans och ville
ha mera.
Om det var att han ogillar mig eller var rädd för knäckebrödet, det får ni tolka som ni vill ;)



Kommentarer
Jenny

Ja det är inte klokt vad pälsen växer på dem! Men himla söt är han, lilla luddet :)

2011-12-28 @ 21:38:38
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
jessica

Gud vad fina hästar du har :)

2012-01-01 @ 23:03:25
URL: http://jessicalundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0