Så glad, men samtidigt så arg!

Nu har jag äntligen ridit för Ia. Jag förstår att Cassandra är riktigt nöjd med henne!
Har aldrig ridit för en så bra instruktör.

Hon gillade Kvistur jättemycket. Han skötte sig super, men var lite loj.
Inte riktigt så pigg och upp som han brukar.
Vi ska träna bort on/off knapp och ut med bogen. Även lättare hjälper, få bort hans stelna till och frysa till is.
Och rakrikta ena sidan. Och för att lättare få det gjort, så har jag nu
flätat manen, dvs delat den o allt :) Så fin så! Efter mycket slit.
Hon sa såhär; Om han går såhär när han är 4, hur ska han då gå när han är 8?
KUL :D




detta tog mig ungefär 3 timmar!!! han stog som ett ljus från början till slut!


jajaja, inte helt rakt, men vadtusan.. han ska ju inte visas........ än ;)



Varför är jag arg då?
Jo, för att det blir bara värre och värre. Hur skulle det vara o tänka på någon annan än sig själv?
Jag har aldrig längtat så mycket efter en söndag som nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0