Söndag kväll

och andra advent!

I skrivande stund sitter jag med Max-pärmen och pluggar.

VAD SKREV HON NU, TÄNKTE NI SÄKERT??!
och japp, jag pluggar faktist :-) kors i taket skulle jag nog säga!


Jag läste en statusuppdatering idag som jag gillade SÅ HÅRT;
"Vill man skaffa vänner får man väl för fan bjuda på sig själv lite granna.."
håller med. Ligger inte bara i den enas händer.
Vill man ha vänner, så får man tamefan engagera sig lite själv också!


Nu är det inte långt kvar, snart snart. Räknar ner dagar!
Sen har vi aldrig mera helgutsläpp, eller ett enda till intag :D
Det blir ljuvligt!
Paddock, koral, RIDHUS, miljooooooooooooner ridvägar. Våra tussar
får en egen hage med en aldeles egen thermobar. Lycka!
tvättmaskin till täcken/schabrak, täckestorkrum, SPLITTNYTT stall!
hihi :-)



















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0