välkommen kära brodd tid

Ja nu är som sagt Brodd tiderna här. Fy fasen! Men rätt gulligt också.
För det betyder ju att det borde komma snö när som helst. Det snöar ju nu ju t om!
Kanske inte jättemycket, men det är kallt och halt, så nu håller vi tummarna :D

Vi drog på både Kvistur och Brajjan två brodd på varje fot idag.
Sen skrittade vi ut ca 45 min. Bra träning! Skönt om inte annat, slippa jobba.
Bara kämpa och streta emot kylan. Och vad mer? Faktist så hade vi på oss
alla läckra reflexer också. Jag hade rosa och cassandra Gula. Jag var nog lite sötare ;)



Idag var även Annika i stallet för att hämta allt spån som vi köpte för ca 1 vecka sen.
Sen kommer ju allt sånt ingå för oss :) Vi fikade också, alltid lika trevligt :)

Disas mun läker fint. Helst skulle jag dock ha henne hemma för att kunna kolla henne själv
morgon/kväll. Hon gillar inte att bremsas! Annika tyckte hon var jättefin i hullet. Smal och fin över revbenen = Positivt :)

Jag är föresten precis som Cassandra rätt hyper! Det ska bli så förbannat spännande.
Allt görs - för hästarnas skull. Hästarna i centrum.
Jag slipper m a o åka ut och sätta på det satans täcket dag ut och dag in!
Vissa saker ska liksom bara ingå i en stallhyra, för att ens få kallas stallhyra. Annars är det allt annat
än billigt = Kallhyra!


Nä, nu snöar det ju, så nu ska vi ut och leka i snön! WIHO! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0