Aldrig förstå när det räcker?

Ibland förstår inte vissa när det räcker!
Går det inte att läsa mellan raderna att det kanske faktist är bättre att låta bli?

Det enda jag önskar mig nu är ett ridhus och en bättre paddock.

Måste verkligen jobba igenom min H Å R D A lilla häst, så att han blir ridbar igen..



 Nä, jag hoppas och håller tummarna. För en lugnare tid och ja.. vem vet!

Goliat är söt och ska snart klickas in ... kanske har sagt det förr, men jag ligger lite efter på
hundfronten just nu. Peter har däremot tränat honom en del i stallet = att det inte är OLYDIG i
stallet som gäller, utan att man faktist får lyssna även här :)

Nä, nu ska jag jobba, tack o hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0