he he he

Yes idag har jag jobbat igen. Ovanligt va?
I Driven fick jag stå också.. yippi!! å in kommer LASSE <3. Allas alkis!
Jag + Drive = KAOS :) Rörigt huvud iallafall!
Men jag fick ju iallafall jobba med Martina :-) Goliat fick vara hos Madde. Han fick leka med Chippen.
Chippen är maddes dvärgpincher-chihuahua. SÅ SÖT :D
Och så ligger självklart MOOOMIN bredvid ;)



Idag(17:e feb) fyller min älsklingsvalpis 6 månader. Tänk, ett HELT HALVÅR!! Riktigt stor kille är han nu!
Kan så himla mycket. Imorgon skall vi åka och införskaffa en klicker, sen ska vi träna träna träna.
Han har fått ganska mycket vila mentalt nu på sistone. Istället har han fått springa med
på några kortare ridturer. Jösses vad roligt han har! Han bara ÄLSKAR det!
Igår fick han och Zelda springa med tillsammans. Vi trodde att det skulle bli katastrof för att dom alltid
hittar på bus tillsammans, men det gick superduper bra :)

Nu ikväll har Goliat varit hemma själv över en timme :) Första gången han var borta så länge. Trött kille
reagera knappt när jag gick utför dörrn. Men liiiiiiiiiiiite glad när jag kom hem haha!
Ingenting trasigt, så alla nöjda och glada :D DUKTIG PUPPY!!!
Han måste vara det sötaste som finns. Och gosigaste. Vi gosar jämt jag och min buse!
Dessutom kan man ha honom rätt mycket lös nu igen också. :-)

Jag längtar efter två saker nu. Att se alla Goliats kullsyskon (10st). Det vore så kul och se
hela den stora blandningar av hundar :)


Fia och Gnutten

Det andra jag längtar efter är min mamma, som har varit borta på Kanarieöarna i snart 3 veckor.
Jag tycker hon skall komma hem nu =) Det vill hon själv nog också, spec för att gosa med Goli :)
o 3 veckor senare åker hon ju till Thailandet... Muh på henne :-)

Nä, nu ska jag sova :-) Natti natt natt!! från mig och Goli







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0