Hundar och Bullar

Denna morgon har jag inlett med inklickning av Goliat. Riktigt skoj tycker Goliat.
När jag tycker vi ska ta en paus står han bara och tittar på mig "Ska vi inte fortsätta, Mamma?...Snälla??"

Han har även fått en aktiveringsboll - DEN VAR SKOJSIG :-)

Har faktist fått bilder på Goliats syskon :-)



tik 1


tik 2


tik 3


tik 3 med Mamma Sasha :-)

Självklart har alla valparna namn också. Tindra, Tyra och Kiara.
Några killar har jag inte fått bild på än så länge.
Men det är såå kul att se lite syskon, allihopa är så himla lika :-)


Fr om idag har Kvistur inlett sin välförtjänta unghästvila. Minst en månad
hade jag tänkt mig :-)
Istället ska jag åka och försöka på liv i min just nu helt livlösa bil (HATAR BILAR)
och sedan ska jag åka till Martina och baka bullar :-) MUMS!

Ha en bra dag!


PS. Snart åker vi till Funäsdalen :-)


&


Vi hoppas på lika fint väder och hoppas även att vi slipper den magsjuka vi
förra året utsattes för. 14 pers och 12 av oss blev dåliga. Detta år skall även Goliat
följa med, uppleva snövärlden på riktigt. Han skulle nog kunna dö för att få ha snö året om :-)
GULLEHUND <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0