Jobbigt va?

Jobb jobb jobb - jobbigt va?
Näe, snarare rätt skönt :) Förutom att min häst inte får lika mycket tid. Men efter imorgon är
jag lite ledig :-)

I fredags skrittade jag ut ihop med Anki. Och vet ni? Goliat fick följa med på sin första ridtur.
Helt galet kul hade han. Framåtillbaka sprang han. Framför hästarna, bakom - tja, överallt :-)
& min snälla bebis brydde sig inte ett smack även om goliat kom i 2000 bakifrån och mer eller mindre
snuddade hans bakben :)

Vi red inge långt, men G hade kul så det räckte & blev över ändå :) Efter det sov han resten av kvällen :)

Vi har f ö dragit ut lite hängande tänder på G. Dom liksom ville inte riktigt stå upp längre ;)

Nu ska vi ut o promenixxxa :) Ciao!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0