jag vill..

..flytta - helst till island..
.. byta jobb - helst något välbetalt..
..leva i min drömvärld - denna värld
..ha ett föl..
..ha en FIN HINGST..
..ha ett SUPERFINT avelssto..
..ha min egen gård och ha alla hästarna hemma!

Varför kan ingen bara förstå?
Jag hatar dethär livet, det SUGER!
Ingen är bra, ingen förutom min Kvist!

Som den vidriga PMS kärring jag är idag så känner jag bara
för att somna in.

När jag är i stallet LÄNGE, så "är jag i stallet för länge"..
Vadå för länge? Jag skulle kunna vara där livet ut!!
Det är den enda platsen jag är lycklig på.. Men livet som
inackorderad gör än inte mer lycklig. Bara massa krångel!
Jag vill ha MINA EGNA hästar i MINA EGNA HAGAR, no more shit!
= Inget krångel!

    

Mina tre fina! Disa, som i dagsläget är lite väl fet, men som snart ska på inridning.
Kvistur som är min bäste finaste häst!
Och så lilla Goliat som bara alltid är lika söt.. =Nästan alltid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0