Ladda om för jobb

Igår hade jag stängning, dvs kaoskväll.. Många nya osv.. inte kul!
Men vi fick en lugn kväll och kom iväg rätt tidigt från bygget!

Idag hade jag som vanligt helgutsläpp av min egen och denna vecka
även Brajjan! Cassandra är i Magaluf denna veckan!

Nu har grabbarna grus helt rengjorda boxar, färdiga höpåsar, nytt och frächt vatten,
varsin ny saltsten och mat/mineraler i krubborna. GOTTIGT!! :-)

Nu är det bestämt 100%säkert att Disa kommer att åka till Eyvi för inridning.
Detta kommer att ske under en rätt snar framtid! Mamma kommer hem nästa vecka o sen lite efter det.
Hon åker lite tidigare än mina andra pga att Eyvi ska åka till Island i november!

Någonting mer bra?
YES! Vi kommer flytta - flytta från stallet! Bestämt och klart.
Eftersom att det är så mkt "krångel" med ston på gården med hagar och så,
så måste vi ge oss av :-)
Snart har jag ju mina två hästar!
Vad som händer med Disa, det får vi se :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0