Så mycket roligt!

Det händer så mycket roligt nu. Många nya vägar öppnar sig.
Saker som nyss kändes så omöjligt börjar nu faktist bli möjliga!
Jag vet inte om jag ska ta chansen, när jag faktist har den. Min älskling
är ju också på om jag gör det :)
Frågan är bara "antingen" - "eller"?

Det andra är att Disa f ö r m o d l i g e n åker på hårdbantning hos Jane.
Då går hon ihop med 4 ston och då på vääldigt magert gräs.


Igår käkade vi på donken, jag och lotta. Beställde en Mc Feast.
DUMT NOG. FY TA MIG I MITT ARSEL vad äckligt. Börjaren var RÅ!
RÅ som i RÅTT kött. Förstår ni vad äckligt? BLÄÄÄ!

Dagen idag började jag med att få en tvestjärt i nyllet när jag öppnade
ytterdörren hos mamma. Catjing!!
Vi åkte till Sura för att hämta transport och sedan till mitt stall för att plocka
upp kusen också. När jag har kört en bit med transporten kollar jag i backspegeln och
tänker; DET VAR EN JÄVEL OCH LIGGA NÄRA....
Okej okej, jag vet - årets blondinkommentar!


Kvistur står kvar i Sura. Imorgon rider vi ut en sväng och beger oss sedan hemåt :)

Åh, paniken sprider sig. tänk om något händer fisen ...



















Dessa bilder är alltså endast för eget bruk. För att kunna gå tillbaka till och se hur
fet hon faktiskt är/har varit.
Inte för att få en massa kommentarer som att; VAD FET HON ÄR!
NÄHÄ, ÄR HON? ;) Så ja, i know. Fetare får man nog leta efter!!

Men hon är ändå min lilla bebis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0