Annika-vistelse

Vi har alltiid lika trevligt hos Annika. Idag stack jag, mamma, annika och pierre ut på en ridtur.
Med oss hade vi Perla, Dagfari, Geysir och Hekla. Alla karlsrohästar.

Då slog det oss. En riktigt rolig idé.  Jag nämner ingenting förns jag vet om det blir av.
Jag hoppas bara vi tar igeom detta, vore riktigt skojsigt!! Alla fina karlsrohästar!
Perla
Falki
Geysir
Hekla
Gletta
Rökkvi
Kvistur

Perla var ingen dröm idag, men framåt gick hon ju alltid ;)
Efter annika-turen åkte jag till min egen prins.
Dom kvällarna inte han kan rädda - kan nog ingen rädda. Han kan avsluta varje
kväll med ett leende på läpparna. Otroligt vilken härlig kille jag har!
Han har ju blivit en riktig töltmaskin, och jag bara älskar det!


Bästa Annika :-)

Tänk så mycket hon "gett" mig. Jag är glad för det =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0