bröllop och jäkelskap

Igår var vi på bröllop. Linda, peters barndomsvän var det som gifte sig.
Det var ett fruktansvärt vackert bröllop. Riktigt skojig fest :)
Och inte nog med det, gissa hur vackra dom var? Sara också, lord :D


Nu sitter jag här med tuppen, ska snart åka iväg till strömsholmstävlingarna.
YEEEEEEEY!
Uppfödarna(yngsta dottern) till goliat rider lag-sm final :-)


I fredags flyttade vi hem Perla till Ransta. Hon var så svettig av resan i en 100 graders transport
att det bara rann svett om henne, så hon fick vila.
Istället red jag och Pierre ut. Jag på Dagfari och han på Hekla. Riktigt mysig tur i solen.
Vad flott hon är, Hekla.
Efter det red Annika Geysir en sväng. Däääärefter fick även jag prova honom.
RÄTT FLOTT HÄST DET MED, herregud! Annikas lilla älskling!

Nån som också fortsätter briljera är finaste Falki, som nu i helgen är uppe i Timrå
med Eyvi. Dom lyckades i fredags SM-kvala på fina poängen 6,70.
Vilken jääääääääääääääääääääääääääkla häst det är! Flott som få!

Efter tävlingarna idag blir det även ridning för mig :) Min lilla älsklingskorv!
han töltar ju klockrent nu.


Ps. Var kom "jäkelskap" in i bilden? ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0