gott och blandat

Fölis mår inge bra. Eller rättare sagt mådde inge bra. Hittades utanför hagen i ett dike under
en gran helt utslagen. Nu står han på strömsholm och mår mycket bättre!
Imorgon ska han komma hem =)

Kvistur har vilat ca en vecka. Igår fick han komma igång igen, tjocksmocken!
Han var helt amazing i tölten, provade även en pass till. Han blir vass där sen,
så passa er alla 5 gångsryttare =) hihi!
Idag stack vi ut igen, på en ren töltrunda. Jösses vad han kan!
Ett leende från öra till öra räcker inte ens....! :-D
Eftergiven och heelt lös, det är LYCKA! Jag har gjort min egen häst.
MIN DRÖMHÄST





Kommentarer
Linda

Hehe jasså :) Ja jag var ju rätt så aktiv där. Dock tycker jag det var rätt så skönt att aktivera mig med annat..



Nemen tack :) Jo visst har hon blivit fin synd att allt skulle gå åt skogen nu under sommaren (över huvudtaget) men men huvudsaken är att hon blir bra igen.



Gud vilken underbar bild på din nallebjörn, gillar grimman dessutom!

2011-06-21 @ 17:44:31
URL: http://elmo.cybersite.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0