Idag fyllade jag år!

Hela 22 år. Hur man än vänder och vrider på det så är det fortfarande samma tal ; 22!
Det blev inte roligare än så denna gången :)

Av min kära älskling fick jag en ny dator. Amazing!! En spritt sprojlans ny fin Acer!
Och sist men inte minst hela Photoshop! Glad eller vad? Det gör inte saken bättre att
jag inte kan ett SKIT i ps. Jättekul, ha ha!

Av mor min fick jag nya ridstövlar. Mountain horse high rider! Älsklingar!

Jag har i vilket fall som helst haft en toppendag!! TACK!

 
Igår föresten gjorde jag ett schabrak till min horsie. Eller gjorde och gjorde..
Jag köpte ett marinblått/gult och broderade sedan in hans namn.
Dessutom väntar jag på mitt täcke som är klart när som helst hos broderaren.
Med gul text på båda sakerna; KVISTUR FRÅN KARLSRO!!


Imorgon ska jag åka och rida Perla. Stisstjejen



PS. Jag är lite spänd på framtiden. Var ska vi ta vägen, vad ska vi göra?
Tar vi steget nu eller sitter vi kvar i tryggheten? Det är frågan :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0