Tokmysig kvällstur!

Igårkväll vid 9-tiden stack jag och Cassandra ut och red.
Att sadelgjorden på Kvistur ens gick igen är ett under. BEtESMAge ;)

Vi red iallafall iväg mot Brunnby. Den turen är så sjukt himla mysig :-)
Kvistur skoddes ju också igår, nya korta fina fotar. Han hittade dock tölten himla fort igen.
Innan var han väääääääääääääldigt passig. Nu är han mycket mer mot travtakt, rätt skönt!
Nu ska han muskla sig en del, sen då. Formen hade han största delen av tiden, mjukare än innan.
Traven var kanonfin och den ökade, WOW! haha!  Galoppen är väl det sämsta nu, men ändå inte dålig!

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar, så att vi kan åka till Perla.
Ptja, mamma ska vidare till Heby, men jag ska stanna i ransta, hos Annika.
Även Perla ska få nya fötter idag!


Nu sitter jag på balkongen med Goliat och myser. Han ligger och sover och jag sitter här i en stol.
Det är VARMT ute :)

Tjingpling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0