Den mystiska mannen

Är faktist även kallad för Kaffe-mannen i Enköping & Uppsala.
Emelie satt på den informationen som också gjorde mig menalt LUGN!
iaf lugnare.....

Äcklig är han iofs fortf!

Ikväll jobbar vi stängning, JIIIHAAA!!



Idag var jag ute på en ridtur på min guldprins.
Aldrig har han varit så framåt, pigg och glad... töltade som aldrig förr, i jättetempo.
Nästan så jag fick känna på lite flygande pass idag också. Tempo är ju kul, det tyckte kvistis också.
I skogen sen kunde han knappt skritta. trava och tölta var jätteskoj.
Goliat som sprang med hade årets cpryck också.. heeeela ridturen, så jävla söt! haha

vi travade lite, där kändes han suuuperfin, och även i den korta korta tölten... den börjar komma
allt mer och allt mer mjuk och fin nu.. Han vill faktist och tycker det börjar bli roligt =)
sen körde vi en ööööööööööööökad galopp över åkern, LYCKA tyckte kvistur. Goliat också..
JAG med för den delen =)
på hemvägen skrittade kvistur såååå häftigt!!


Kvistur&Goliat <3 Idag stog kvistur och slickade på goliats öra, hur gulligt var inte det då?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0