Jag är som ET och blomman

ET och blomman hade ju något speciellt ihop. När ET mådde dåligt så vissnade blomman
osv..

Precis så känner jag med mina hästar. Varje gång ett ridpass går bra så lever jag hela dagen
på det. Går det istället dåligt deppar jag ihop lite, tänker igenom och försöker göra det 1000 ggr
bättre gången därpå.
Som sista gångerna har ridningen med Kvistur släppt något fruktansvärt och han går så ruskigt bra.

För några veckor sedan var jag ju upp och red hans syster Perla, som jag SNABBT förälskade mig i.
Perla bedömdes in i förstaklass redan som 5åring och 4gångare. Totalt har hon 8.10.
Idag ringde Annika, Perlas ägare mig, och sa att JAG jättegärna fick ta hem henne för att
träna och tävla. Hon är samtidigt till salu. Tror ni jag dog av lycka?
Min mamma vet att jag just nu är världens lyckligaste Therese Flodin.
För hela ridturen på henne satt jag med ett leende från öra till öra och sa att "JAG KÖPER HENNE, JAG
GÖR VAD SOM HELST, JAG KÖPER HENNE, JAG SKA HA HENNE!!!
"

På fredag åker jag på premiärträningen med Kvistur, på lördag är det tävling för Annika och Pierre (Mamma och jag ska vara Karlsro-klack) och på söndag ska jag rida Perla. Prova min sadel att den passar också :)

Jag och mina älskade Karlsrohästar!!





Karlsro har lärt mig så otroligt mycket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0