Mitt älskade allt!

Ridturen idag gick supersupersuperbra. Han var fin i tölten som dagarna innan, och idag fick även
mamma rida honom. FYFAN VILKEN FIN HÄST JAG HAR!!! Han är helt otrolig nu när han har släppt i tölten.
Klockren takt hela tiden. Klarar av mer åt mellantempo och bara älskar det! Ljuvligt!

Därefter gick det inte riktigt lika bra.
Mammas grannar var med ut till stallet, varav minsta dottern fick hoppa upp och skritta av Kvistur.
Mamma och mamman till dottern gick med. Jag och sandra gick och fixade vatten för att skölja av honom.
Hann fylla på hinken med vatten innan hästen kommer INGALOPPERANDES I STALLET MED UNGEN PÅ RYGGEN.
Han började tydligen trava på väg mot stallet o hon fick inte stopp på honom, ingen höll heller i honom. (VARFÖR?) sen ökade han och hon fick inte stopp någon gång.. halt som det är på betonggolvet höll han på att
flyga omkull, typ 3 ggr.....

MIN ÄLSKADE HÄST! HUR FAN KAN MAN GÖRA SÅ?????????????????????????????????????
så jävla besviken, arg, ledsen, chockad. ALLT!!
han är mitt allt, jag lägger ut varenda krona på honom, mitt liv, mitt allt....
SÅNT FÅR BARA INTE HÄNDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0