Solig dag igår - solig dag idag!

Igår åkte jag, maria, martina, madde och anders till marias stuga för att sola och mysa.
med oss hade vi Zippo och Goli. goliat är ju värsta badhunden, han är mer i vatten än på land.
så himla söt. bilder kommer komma upp här :)

På kvällen åkte vi till strömsholm och käkade glass, mysis! Det är så himla fint där ute!!

Efter det så stack vi ut på en powerwalk, jag och martina. JÄKLAR i min låda!
fartrekord på 5an. MÖRDARbackarna härdar.. Haha! Idag är mina ben heeeelt döda.
Men bara för det så ska jag ta med mig min lilla byracka å gå ut och gå en sväng till..
Jag måste ju, annars får jag bada i vassen hela sommarn ;)


Idag ska jag och mamma o luncha och sen till stallet o rida kvisting. Min bästa sån!
Smörjde upp sadeln häromdagen btw, vilken skillnad!! den är riktigt fin!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0