underbara djur!

Så fantastisk är han!
Idag red jag för andra gången i childericen.
Töltade på hemvägen, först en liten sluttning, där släppte han helt
och ökade tempot som bara den... vilken JÄVLA TÖLT.. helt rent med
MASSA rörelser. Jag visste att det fanns någonstans där inne! Min älskling :D

Efter den mastiga tölten bröt han till trav.. kan någon gissa vad som hände med traven då?
den blev ännu finare än vanligt.. ja jag frågade faktist min häst vad han vill bevisa idag..
så jääääkla tuff häst dehär. jag älskar varje ridtur med honom, han är bäst!

Det är min mamma också för den delen!

För jag har äntligen hittat en underbar sadel till min underbara häst!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0