andra kvällen avklarad

Och även andra dagen med utsläpp och lunch i stallet.
Idag var det dags för skoning också. Tidigt och bra så att sömnen känns näst in till
obefintlig :)
Totte gör alltid sitt jobb lika bra, fina fina fossingar!
TROTS att kvistur var drygare än på längre. Han låter som en elefant 50% av tiden,
och stod lite på bakbenen liten del, och resten hängde han med huvudet på tottes rygg.
Ajaa, ingen har dött idag heller :)
Disa skötte sig föresten excellente :)

SISTA KVÄLLEN IKVÄLL, HIGH FIVE!!


Igår var vi föresten på Solbacken hos Chathrine o kollade på Vintertölten. Falki och Hekla
var suuperfina! Pierre vann :)
Erica Vahnanens sto var också rejält flott!! :)
Å såklart Funi med Sesse. Den hästen diggar jag hårt!!

Föresten.. Min bror är med och tävlar om en resa till Kenya.. Han är i final med sin bild och
han behöver nååågra fler röster. Bilden är klockren, så jag tycker verkligen han ska vinna!
GÅ in och rösta på hans bild :)
http://kampanj.resdagboken.se/kenya/finalgalleri_bild.php?photoID=802



Kommentarer
Jenny

En duktig hovslagare är verkligen guld värd! Men stökiga hästar är inte lika kul, jag har själv ett par som bara kan bete sig när det passar dem ;)



SV: Vi tackar och bockar, i mina ögon är hon så klart finast av alla!



En sådan sak ska nog gå att åtgärda utan allt för stora ansträngningar men du får gärna fota tyglarna i alla fall :)

2011-11-20 @ 17:39:21
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0