julepulemys

Har varit ute och släppt ut hästarna imorse och nu har jag julepulemys hemma :-)
Min lilla julegran(ingen riktig, bara en liiiten) är tänd, SÅ MYSIGT :)

"För dom som inte finns hos oss, tänder vi nu ett bloss"

Disa var föresten pigg och glad imorse, ätit liite dåligt, men hon fick rätt så rejält med hö,
så det är nog det :-) I eftermiddag ska vi ut och spola rent hennes mun, och gegga runt med
tops i hålorna där tandköttet gått upp. Ouäääh! Lite så känner väl jag om det ;-)


Vad sker idag då? Regnig grå och trist dag... Nåja, någonting hittar man väl på iaf :-)


adjos!


Ps. Jag saknar Annika och Karlsro ... ♥

Drottning och jag ute och går på våran egna ovalbana


En fantastisk vinterdag på underbara karlsro


UNDERBAR fölis på karlsro från karlsro :)


Annika och fina Fána


Emelie och Myran.


UNDERBARA ÄLSKADE SAKNADE KARLSRO! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0