värsta dagen i mitt liv (VARNING FÖR MKT STARK BILD)

SOM SAGT, VARNING FÖR MYCKET ÄCKLIG BILD!!

kort sagt;
kom ut till hagen och fick se mitt lilla sto. blodig och trasig.
Paniktessan lyckades få ut mamma medans Cassi tog in henne,
 och därefter for vi i ilfart till strömsholm med snuffan!



Resultat av det roliga är alltså bruten käke. Förmodligen har hon fastnat i gallret på boxen,
fått panik och dragit till.. AJJ!! Det sprutade blod
Första tanken som slog mig var avlivning.
Visste ärligt talat inte att en skada som denna gick att rädda, men ack så fel jag hade! :-)

Hon är nu opererad och står kvar på Strömsholm!

FYFAN, min älskade lilla tjej! Min gose! Mitt hjärta!! ♥





(idag)


Mamma med sin ögonsten(tidigare) ♥

Godnatt/en mycket chockad och tagen matte!


Ps. Vi har haft en superkväll på globen trots allt.
Shoppade två par backontrack skydd till hästarna och ett likadant täcke.
För det var dom värda, mitt guld!



Kommentarer
Jenny

SV: Jamen vad trög jag är, det var ju du som visade bilderna på Buke, hur kunde jag inte göra kopplingen? Riktigt tråkigt att det gick så för din häst, hur som helst :( Men vilken tur att prognosen är god! Efter att jag läste om din häst kändes det bra att mina står i tall utan galler :S

2011-11-27 @ 18:23:53
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0