1 och 2

jag är glad för både en och två saker. Ev tre!

Först och främst så fick jag min nya jacka idag!




för det andra så hoppade jag upp och red idag, första gången efter i måndags.
Och hur gick det då? Jo underbart fantastiskt superduperjättebra!
Han är bara så underbar just nu min prins. Jag töltade endast idag! jaja,skritt också såklart.
Men tölt i det stora hela. Han är så ren så att han helst av allt skulle vilja trava, men istället blir
tölten så himla underbar! Mer som en härlig fyrgångstölt!! :):) Sen även med massa tempo.
Nu är det riktigt riktigt roligt att rida igen. Underbar känsla att få sitta upp och känna att hästen
faktist också tycker att det är riktigt roligt och behagligt! :-) IIIIH!

Disa var också kanonfin. När mamma kom töltandes emot mig så såg det ut som Drottning!
Hon har så mycket bogfrihet, och så mycket rörelser. Jättekul att se, att det faktist finns nånting
som kallas häst under allt fett :-) Hon har även slutat tjaffsa så enormt i munnen och sköter
sig galant! MYCKET ROLIGT!

Mer då?
Jo idag fick jag mail av Ia! Ia som i Ia och Denni. Javisst!
Hon vill para sin tik, Kíra med ingen mindre än VÅRAN GOLIAT :-)
Kan man inte vara med att konkurera med hästar, så får man väl
satsa på hundavel ist ;-) Det är Så roligt att han uppskattas.
Den underbara lilla hundbusen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0