min bruna prins

Var underbar idag! Vi var inne i paddocken även idag :)
Tog lite tölt och trav. Lossnade helt och var mjuk och fin som bara den.
Tölten alltså.. ja tölten, fantastisk! Förr var den styv och tråkig, medans den
nu är ren från första steget! Så härligt!

Imorgon bitti ska jag och cassandra ut, då jag ska hjälpa henne lite med Brajjsi igen.
Sen även ett skrittpass på Kvirre.

Mot eftermiddagen rullar vi mot Uppsala, där vi först hämtar våran transport och sedan
vår "nya" häst. Disa med andra ord :) Det ska bli såååååå roligt!!!
Äntligen. Jag är faktist som ett litet barn på julafton nu. Våran första egna uppfödning
är nu "färdiginriden" och kan nu börja ridas på riktigt. Helt galet i mina ögon.
Min lilla fölunge, var tog hon vägen??







Förvandling;?





&såhär stor har hon blivit nu :)



Btw, så är jag ledig nu ons-tor-fre :) Lycklig va?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0