plock hos farmor

Igår var vi hos farmor för att plocka ihop det vi vill ha med oss vidare i livet.
Vi har valt jättefint porslin och lite vasar och skålar. Även en massa annat bra att
ha. Sånt som vi själva inte har än alltså!

Min farmor hade alltid en sån himla fin ordning hemma, superrent. Hon var pedant!
Det var en väldigt mystisk känsla att komma in där i vanlig ordning, men ingen kommer
och kramar en och säger hej hur är det? Att titta in i badrummet och hitta alla grejer som jag
endast en vecka tidigare varit och köpt på apoteket ligga kvar, det var lite läskigt :-(

Jag saknar min goa lilla farmor helt sjukt mycket! Det känns så konstigt!
Var är du min ängel?

Jag älskar dig Elsa Elaine Flodin ♥




Kommentarer
HANNA

hoppas du får en bra start på veckan! :)

2011-10-10 @ 11:29:56
URL: http://hannalovisasol.se
Linda

Vad tragsikt :( Beklagar verkligen!

2011-10-10 @ 20:24:27
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0