inget vettigt att skriva

Just nu känns det inte som att jag har något vettigt att skriva om här.

Vi är pågång att flytta till det nya stallet, vilket ska bli jätteskoj!
Allt slit har gett resultat och därmed är stallet så gott som klart. En krubba i Disas box,
spån i Kvisturs och lite sånt. Saltstenar, vattenkoppar o hinkar är klart!
Det kommer bli så bra! Så himla mysigt stall. Nu är även alla sadelhängare uppskruvade.
Fikarummet gör inte saken sämre, kommer också att bli kanon!


På fredag går lasset med allt det sista och då även med hästarna. Senare på kvällen kommer
nog även Totte och slår på nya fossingar på min guldkille :-)
Om två veckor kommer även Disafisa hem, efterlängtad till tusen!

I helgen åker vi till Falköping, för hooooppningsvis åker vi hemåt med en kärra bakpå.
Håll alla tummar :-)


Jag är så inåthelvete slut i kroppen, så nu ska jag verkligen sova. Jag kan liksom inte sova heller, somnar nu typ,
och vaknar garanterat runt halv 8 imorn. det är inge kul, jag kan a l d r i g sova ut längre :S WHY?
jag har tusan påsar under ögonen och ser ut som ett LIK! :-( Ps. Trots att jag faktist hade smink på mig idag också.. = illa!


Nästa vecka sätter vi igång jag och pluttis :D Längtar ihjäl!


Kommentarer
Linda

Sv: Tack vad gulligt sagt :)Ja vi kämpar på men det är verkligen en berg och dalbana!

2011-09-29 @ 23:46:33
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0