Karlslund K

Idag var vi och tittade på Disa igen. Men på vägen dit så åkte vi även och tittade på en sadel.
En Karlslund närmare bestämt. Lite kul. Jag visste att sadeln befann sig ca 10 min från Bärby, men detta
blev bara bättre ju närmre vi kom. Det visade sig att det var ca 3 min därifrån. Hur ofta händer sånt?
Vi kastade in sadeln i bilen och åkte vidare mot Bärby. La på den på Disa, och KLICK sa det. Den låg som en smäck :) Eyvi red även i den, för att se så att den fortf låg bra. Vilket köp! Jättebillig och superskön.
Fet här får ha VID sadel ;)
Hon går ner mer och mer i vikt hela tiden och liknar nu en HÄST :) Min lilla fölbäbis!







Kommentarer
läsarfråga

kostar??

2011-09-21 @ 21:43:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0