Bra ledig dag

Idag har jag varit mycket ihärdig! Vaknade sent, då jag hörde regnet som stod som
spön i backen. Alltså inget härligt uppvaknande.. Så jag sov vidare (:

Åkte och hämtade Jennifer och åkte sedan ut till stallet. Vi mockade och
fixade hö innan vi stack ut på en liten sväng på våra 07or :)
Kvistur och Sol.  Radarparet :)



Kvistur fick mest springa, det tyckte han var jättekul. Bytte till tredelat tungfrihetsbett
med lösa ringar. Fungerade kanon. Hade även Draupnirn kombinerat med en
urmysig fårskinnspadd :) Han kändes jättehärlig!

Efter så strechade vi som vanligt, mycket duktig. Han känns redan något bättre.
Sen fick han stå med Backontrack på sig en lång stund. Täcke/Benskydd!


Jennifer tog in Nattfari, och tog ett pass på honom i paddocken.. Och ja!
Jäklar!! Så fin har jag aldrig sett han i tölten :D Klockren, avslappnad, mjuk, form - aktion!
JÄTTEFIN VAR HAN VERKLIGEN! SUUUPERSKOJ! Traven var där helt naturligt också! :):):):):)

Så jäkla skoj!

Imorgon ska pussesnuffen vila!



Hur kan man tycka om en häst så himla mycket? ♥


Kommentarer
Paulina

Den översta bilden var ju bara för söt :D

2012-04-12 @ 09:37:50
URL: http://fotopaulina.blogg.se/
Linda

Sv: Hahah men du.. ursäkta mitt språk.. FY FAN VAD JÄVLA BRA DET GÅR NU SÅ IN I HELVETE ;)

2012-04-12 @ 20:01:43
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0