Dröm-man

Jag har hittat Disas dröm man.
Fick upp ögonen redan tidigt förra året då den fina dåvarande femåringen
fick 10,0!!!! för både kort galopp respektive kort tölt på bedömningen.

Han heter Tigull fra Kleiva, och ska - om jag får bestämma.. Betäcka Disa
om ett år eller flera :-) Jag tror han kompletterar upp hela henne.





På tal om Kvistur så är han pigg och glad. Idag var han såå duktig på att gå. Höll fokus och bara tampade
på i superbra tempo (skritt). Om en vecka exakt är det dags för återbesök. Jag vill dit nu!



Kommentarer
Carla

Haha, härmapa! Jag postade ett typ exakt likadant inlägg ^^ Mumma på Tigull!

2012-04-29 @ 21:02:35
URL: http://carlavestin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0