hingstfestival

Idag har varit en enormt lång dag för min del. Åkte ut tidigt och red.
Kvistur kändes MYCKET fin i paddock och på ovalen. Hoppas han är lika
glad imorgon. (och tar passen) :)

Jag duschade av Kvistur så mycket som gick och han har stått inne sen dess.
Hagarna är ju lervälling nu efter allt regn :(

Vid lunch kom Moggi hem och då duschade även han :) Rena och fina pojkar!
Dom står bredvid varandra och är såå lugna. Mycket duktig unghingst den där Moggi!

 



Min klocka ringer 04:45 imorgon bitti, så att jag (fömodligen) ska hinna duscha mig själv
också. Kan vara nödvändigt :-) Det kommer bli en låång och superrolig dag imorgon.

Jag har ju faktist alltid "drömt" om att få ha med en avkomma i någon avkommegrupp,
och här står vi nu, dagen innan.. Och Kvistur ska få springa med i fina Hrannars avkommegrupp!
Det kommer dock endast vara Kvistur & pappsen i hans grupp.


Ha en rolig dag allesammans, för det ska vi ha :):):) GODNATT!



Kommentarer
Jossan

Härligt! Lycka till :D

2012-04-14 @ 18:42:46
URL: http://semtegensis.blogg.se/
Linda

Hur gick det då:D? Bilder?

2012-04-15 @ 19:41:58
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0