lång dag

en aldeles för lång dag för mig. hua!

I Onsdags var veterinären ute hos Martinas Heaven och tog stygnen på benet.
Det skulle inte vara någon kolikrisk efter det då hon fått så väldigt lite lugnande..

Torsdags morgon ringer Martina (efter våran personalfest) och jag börjar med att
"håna" henne för hur bakis hon säkert var... "åå du mår dåligt idag förstår jag?"
-Hmm aaaa, HEAVEN HAR KOLIK!!!!!
(Det är såna gånger man ångrade att man skulle skoja till det!!!!!!!)
Veterinären var ut och sondade och gav kramplösande, och hon blev lite bättre.
Martina och Maria var där heeeela dagen/kvällen. Jag åkte också dit en stund,
men åkte sedan hem och sov så att nån av oss var pigg!

Blev väckt tidigt av min älskade vän. Heaven var inte bättre i koliken,
utan snarare sämre. In till Strömsholm alltså tyckte jourveterinären..
Mycket ljud i magen med totalt propptjockstopp! :(

Där har hon stått sen igår, och nu väntar vi alla på att dom ska ringa och
säga nånting öht! Någonting BRA förhoppningsvis!!

Jag håller alla mina tummar och tåååår för dig Heaven, kom igen nu!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Linda

Sv: Det måste bara vara bilden för sadeln ligger på samma ställe på alla bilder :) Det är inte bara jag som rider utan både jag och tränaren och när tränaren rider ser det ut som att sadeln och hon sitter långt fram, efter det hoppade jag upp och då ser det ut som att sadeln sitter längre bak utan att vi rört den :)

2012-04-07 @ 10:21:40
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0