Lyckliga djur

Öppnade upp Kvistens hage lite. Grääääs. Gissa hur lycklig han blev .....

''











Han fick en dusch också. En varm dag som denna. Helt underbart, eller vad säger du bruni?



....skööööööööööönt! :)

UNDERBAR HELG! Sol och supervarmt och skönt. Igår tog jag en promenad med Kvistur och Goliat.
Lycka är att ha en underbart glad häst vid sin sida, samtidigt som hunden springer för glatta livet
och jagar både pinnar och citronfjärilar ♥
Sen tog goliat ett dopp i ett stort dike.. Våååår!

Igår kväll gjorde vi en mycket rolig utgång, jag och mina tjejer! Maria och Martina.



Nu vill jag att det ska vara fredag - då är det dags för återbesök!

Sköt om er / Tessan


Kommentarer
Linda

åååh! Vad mysigt, första gräset är alltid speciellt :) Vi har bara fått något strå här och där, inte alls som ni men om en vecka tror jag nog att det är på G



Sv: Ja det är så sjukt underbart, jag är helt tagen alltså, det går så jävla bra så jag vet inte vad, helt sjukt känner mig som en lycklig lilljänta!!!

2012-04-29 @ 22:09:01
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0