utflyttad

Nu har jag flyttat ut nästan varenda liten sak som är min. Tror jag bara
har typ 3 lampor och en ljusprydnadsgrej kvar.

En sak vill jag lova; Flytta är i..i..i..inte min grej. Bor man på tredje våningen UTAN hiss
så blir det lätt rätt så trist efter några varv.
Har li..i..i..i..ite att göra nu, så kan vi väl säga :P Typ rensa grejer och kasta.


Jag är heeeeelt slut efter min lediga helg, fysjutton vad jag har burit! blä.
Det gör ju faktist lite ont också, lite skumt och konstigt.

Igår var vi på frötuna också, då Lotta tränade. Jättekul att se, Ville har blivit så fin :)

Nu ska jag och Jennifer ut och klättra med våra killar.



HAADE :)




Kommentarer
Linda

Sv: Det känns så hemskt, en mardröm jag är så otroligt ledsen, för var det nån av djuren jag skulle satsa på och som jag visste kunde ta oss långt så var det faktiskt Elmo, han är en riktigt riktigt fin isländsk fårhund, det gör liksom ondast att en sån fin hund skall gå till spillo. Jag vill bara dö känns det som

2012-04-02 @ 12:53:23
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0