bra dag igen!

jag var bara tvungen att rida idag igen. för att känna på känslan från igår.
Idag var han en harmonisk och glad kille med ren tölt från första steget.
mjuk och fin i båda sidorna, precis så som det ska va!
Ptja, idag var han rent av en dröm att rida. jag skulle velat skrika ut hur jävla underbar
han var - inför hela världen. jag höll nästan på att börja grina.. av glädje.
För vilken vändning från igår. Helt gudomlig. Hur han en häst vara så samarbetsvillig?
Vi liksom fick en fantastisk trav, och höger galopp!
 
Nu behöver vi bara nya skor, och liten koll av ryggen. sen så =)
 
Vi är som gjorda för varandra :)
 
 
 
Nu har jag jobbat mina 4 stängningar för denna veckan, så imorgon är jag ledig :)
Superskönt. Ska hästa, klippa mig (!!!!!!), ev färga om det finns tid och sist men inte
minst åka till fina strängnäs och äta glass och mysa :)
 
 
 
PUSS!
 


Kommentarer
Linda

Typ den känslan jag kände idag då med andra ord ;););) Känner såååå igen mig i det du skriver!!!

2012-08-23 @ 19:14:38
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0