Ny tävlingsoutfit

Har dock jobbat på den ett tag, haha. Kavajen köpte jag ju i höstas.
Min fina Pikeur. Hitta ju sedan en mycket fin rosa skjorta, även den i Pikeur.
 
Igår när jag letade efter vita brallor så hittade jag två par mycket fina byxor.
Ett par av dom var Kingslandbyxorna. På köpet fick man en KL-t.shirt! HAHA!
nörd som man är valde man ju såklart det. (allt.på.köpet.är.bra.haha)
 
 
Hela får ni se en annan gång :)
 
 
Uppdatering då?
I onsdags var vi hos Jökull för att sko, men denna gång var även Inge-björn där. Equiterapeuten
alltså(på hans veterinärklinik vi behandlat kvistur).
Han kände på Kvistur och sa; Nu gör vi bara MYCKET små finjusteringar, han är väldigt fin.
Jag bad han böja benet bakåt för att kolla att han inte har ont. Han sa direkt; Han har inte ont, men
visst kan jag böja. Och benet la sig precis som det ska göra när de inte har ont.
Jaaaaa, äntligen dendär bekräftelsen på att han fortf är 100% bra!!
Nu behöver han inte behandlas eller kollas ryggen på flera månader. Tummen upp!
 
 
Disa däremot var pyttesne, och genomgående stel i ryggen. Hennes rörelse måste
bli mer mjuk i ryggen, innan hon kan börja muskla sig rätt. Men det kommer :) Skruttan!
 
Jag längtar tills jag får rida min pärla nästa gång. Idag ska han bara gå...
 
 
psssst, ingebjörn tyckte även att Kvisten var tjock ;) hahaha BRA tänkte jag, då har jag lyckats!
 


Kommentarer
Linda

Snygging ;) Helt klart min smak av outfit, du skrämmer mig återigen.. hur jädrans lik är inte du mig hahahah :P

Du kan ju hälsa Ingebjörn från mig och det där tjuriga fläckiga islandsstoet ;)

2012-08-26 @ 19:14:49
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0