ovalbaneridning är kul

så idag åkte vi till ovalen och red igen. vi åkte tillsammans idag, jag och cassi :)
 
Kvistur var framåt och glad. Travade mycket duktigt runt med bra energi och hade
nog lika kul som jag..
Vi provade en galopp i höger varv (som fö har varit helt omöjligt sen han började få ont...)
och han tog den på en gång. Lycklig tjej på ryggen då va? rejäääält kan jag säga :)
 
Efter traven och galoppen tog vi tölt... i väänster varv... Minns ni vårat problem i vänster-varv-tölt?
Rollningarna va? Japp..
Dom var som bortblåsta idag!!!! :D Inte en enda rollning..................................
Glad tjej eller vad?? Vet ni hur mycket jag har kämpat med dom??
Jag har ju äääääääääääääntligen fått tillbaka min häst - på riktigt!! Han är liksom BRA IGEN!!!
 
Vi galoppade, travade och töltade i båda varven och bara hade såå kul! Skritten föresten,
den var som alltid STOR! :)
 
"Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går..."
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tokig_tjej_89_blandar_silver_och_mä[email protected]    ;-)
 
Efter stallet åkte jag och beställde nya bakdäck till bilen. Bättre sent än aldrig ;)
Dom är typ blankslitna nu, inte alls bra.

Sist men inte minst tog jag mig ner till optikern och för att titta på mina bågar som hade
kommit. åh så fina de var :) Svart, transparent. En rayban båge. I början av nästa vecka är dom
klara så att blindstyre herself kan se världen så som den faktist ser ut :) Grymt!
 
 
 
 
Seeeeeen så hade jag ju en ledig kväll. Hur spenderade jag den då? I sängen, tackar som frågar.
Jag somnade med skorna på och har sovit bort hela jävla kvällen.
Skulle åkt till pappa på mat och mys, men njaaaaaaej, jag låg ju här och "mös" istället :)
 
Nu ska jag faktist sova..... igen!!
För imorgon ska vi markarbeta Disa igen. Jag måste nästan fota eller filma. Ni skulle sett
henne igår. Vilken snygging hon är när hon springer runt. Och ni ska se tölten när man
markarbetar henne. Jösses. Bild kommer :)
 
 
Godnatt / Tessaaaaaaaaaaaan
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0